23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fakta sætter turbo på økologi-sortiment

Kæden satser med en ny økologisk serie at øge salget med 100 millioner om året.






















Faktas nye serie hedder, 365, og de første 34 varer er nu ude i butikkerne. I løbet af det kommende år, vil serien blive udvidet til i alt 150 varer. Der er dermed tale om en fordobling af antal økologiske varer i Fakta, de såkaldte private label produkter, som kun fås i Fakta, skriver Coop i en pressemeddelelse. - Økologi er et helt centralt element i vores nye koncept, som vi kalder F16. Med større udvalg og bedre priser, vil vi gøre det lettere at leve økologisk – eller som vi siger i Fakta: Usvært” siger kædedirektør Niels Karstensen. Seriens navn, 365, skal signalere, at det er nemt at leve økologisk hver dag. Som spydspids i fremstødet for økologien, har Fakta valgt sin faste leverandør af økologisk mælk og andre mejeriprodukter, Thise, der bl.a. lancerer det nye smørbare produkt, Smyr.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.126